Klachtenprocedure

Varkens in Nood behandelt klachten van donateurs, partners en andere betrokkenen serieus en zorgvuldig. Onder een klacht verstaan we een uiting van ontevredenheid over onze organisatie of werkwijze, die om een concrete reactie of oplossing vraagt.

Een klacht indienen

U kunt een klacht schriftelijk indienen via: 

Omschrijf uw klacht duidelijk en vul deze waar mogelijk aan met relevante informatie of documentatie. 

Wat kunt u van ons verwachten? 

Uw klacht wordt behandeld door de medewerker met de meeste kennis over het onderwerp. Wanneer een klacht aanleiding geeft tot een structurele aanpassing binnen de organisatie dan bespreken wij deze intern met het team of het management. 

U ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie. Als er meer tijd of informatie nodig is, dan nemen wij hierover contact op met u. 

Registratie en bewaartermijn

Wij registreren alle klachten en bewaren deze maximaal 5 jaar, tenzij u ons eerder verzoekt om deze te verwijderen.